Velg seksjon Forside
Redaktør: Anne Britt V Gjedrem
Gå til Its Learning
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Oversett siden til et annet språk
Translate page to another language
Traducir la página a otro idioma
DKS - Bo flyttar ut

Gjennom den kulturelle skolesekken fikk 1.-4. klasse besøk av grafiker, illustratør og forfatter Trude Tjensvold. Det var stort  engasjement både under fortellinga om Bo og da elevene selv skulle prøve seg som forfattere og illustratører sammen med Trude.

Sitat fra Agder DKS:

"Opplegget er basert på bildeboka Bo flyttar ut, og det er delt i to bolkar.
Først les forfattar og illustratør Trude Tjensvold høgt frå boka medan ho viser bileta på storskjerm. I boka fins det mange intertekstuelle referansar. Etter lesinga blar ho i boka på storskjerm, medan ho og elvane saman finn referansar og betydninger av desse. Vi diskuterar korleis bileta og dei intertekstuelle referansane er med å fortelje historia.
Etterpå kjem ein workshop i visuell historiefortelling.  Klassen byrjar saman med Trude å teikne og skape eit karaktergrunnlag og eit plott på ein flipover eller ei tavle. Etterpå arbeider elevane vidare med dette som utgangspunkt, enten kvar for seg eller i små grupper. Dei bruker blyant, fargeblyant, fargestiftar og teikneark."

Main Image
Bilde 1 av 6